Recenzie Frumuseți monstruoase, Marina Neagu (#2)

                              „Deschide bine ochii, nimeni nu este ceea ce pare!”

Cu fiecare carte scrisă de un autor român, care îmi place, mă bucur tot mai mult că avem oameni talentați, oameni care ar trebui să fie mai bine promovați. Marina Neagu este unul dintre acei oameni.

Tot încerc, încă de ieri, sa scriu recenzia cărții Frumuseți monstruoase și mă tot împotmolesc. Nu pentru că nu mi-ar fi plăcut cartea, ci pentru că mi-a plăcut așa de mult, încât simt că nu găsesc cuvintele potrivite să povestesc despre ea, ca nu cumva să îi stric farmecul.

Când realul se îmbină cu irealul, dragostea cu ura, binele cu răul, iese ceva monstruos de minunat. Autoarea a reușit să îmbine atât de frumos acțiunea, dragostea, suspansul și thriller-ul, încât nu poți lăsa cartea din mână decât când o termini….și nici atunci.

Continuarea recenziei la prima mea carte o poți citi pe PorțiaDeCitit. Mulțumesc mult, Cătălina pentru frumoasa ta recenzie!

Lasă un răspuns

