Recenzie Frumuseți monstruoase, Marina Neagu (#3)

Titlul cărții este intrigant: frumusețile monstruoase sunt niște ființe supranaturale ce poartă numele de umbre și, pe cât de atrăgătoare sunt la suprafață, pe atât de putrede sunt în interior. Nu au suflet, inimă și nici sentimente omenești. Nu am să încep acum să vă povestesc subiectul cărții, ci vreau să încerc să vă împărtășesc părerea mea sinceră despre acest roman fantastic. Mi-a plăcut extrem de mult, lucru de care nu eram foarte sigură la început. Când dau peste un autor nou pentru mine sunt de obicei sceptică, însă de această dată (ca și în cazul lui Theo Anghel) am avut surpriza și bucuria să fac cunoștință (la modul virtual) cu o scriitoare româncă tânără și talentată.

Tema cărții este fantastică, dar alături de fantastic mai sunt surprinse și relațiile de dragoste (Lara și Adrian), relațiile dintre părinți și copii (Adrian și părinții lui), relațiile dintre frați (Vlad și Adrian), relațiile de prietenie (Clarisa și Lara), etc.

Continuarea recenziei o poți citi pe STIL DE SCRIITOR. Mulțumesc mult pentru această minunată prezentare oferită cărții mele.

 

 

Lasă un răspuns

