Noutăți: În curând, Urlet în tăcere

În curând la Quantum Publishers
Urlet în tăcere, de Marina Neagu

Mâna îmi împinge capul în apă. Mă zbat ca o sălbăticiune. Forța care mă presează în ceafă nu îmi permite să-mi întorc fața. Apa îmi pătrunde prin nări și usturimea îmi aduce lacrimi în ochi. Simt presiunea apei pocnindu-mă în frunte și urechile încep să îmi țiuie. Deschid gura. Pentru o secundă, mâna care mă ține sub apă alunecă de pe ceafă și pot să-mi ridic gâtul, suficient cât să trag o gură de aer. Mă împinge înapoi și aerul îmi ţâșnește pe nări, învolburând apa în jurul feței. Împing în palme, dar sunt ude și alunecoase, parcă mă trag și mai mult în jos. Gura mi se deschide și țipătul îmi scapă gâlgâit. Picioarele se zbat neputincioase şși genunchii îmi pocnesc la contactul cu gresia.

— Şşşt! a șoptit vocea care reuşește mereu să mă liniștească.

O simt cum mă mângâie pe interior, cum mă calmează. Este singura ce poate să îndepărteze demonii. Dar ei revin. Și-au făcut culcuș în mintea mea și se întorc mereu să mă bântuie.

Sursa: Facebook Editura Quantum Publishers căreia vă rog să-i oferiți cu încredere aprecierea voastră pentru a putea afla toate noutățile și surprizele pe care editura le pregătește cititorilor săi.

Sper să vă placă fragmentul :). Mulțumesc!

2 gânduri despre &8222;Noutăți: În curând, Urlet în tăcere&8221;

Lasă un răspuns

