Frumuseți monstruoase, Marina Neagu (#5)

Fetele de la Literatura pe tocuri au citit primul roman scris de mine, Frumuseți monstruoase. Abia am așteptat să o termine de citit și să apară recenzia pe site, căci sunt încântată de reacțiile cititorilor. Și mă bucură foarte tare faptul că primul meu roman a încântat atât de mulți cititori până acum.

Îmi pare rău că nu pot da un mic fragment din ceea ce a scris Maryliyn în această recenzie, dar vă asigur de faptul că merită să o citiți, să o apreciați și să vă spuneți opinia. Mulțumesc Maryliyn și Literatura pe tocuri pentru această recenzie minunată! Mulțumesc pentru faptul că ai citit romanul Frumuseți monstruoase, iar proiectul din care faci și tu parte promovează și încurajează literatura română și autorii români contemporani.

Recenzia o puteți citi pe Literatura pe tocuri – site-ul unde puteți citi și alte recenzii la sute de cărți interesante. Personal apreciez munca acestei echipe, le admir și le susțin. Succes pe mai departe, echipă frumoasă.

2 gânduri despre &8222;Frumuseți monstruoase, Marina Neagu (#5)&8221;

  1. maryliyn zice:

    Multumesc pt cuvintele frumoase dar meritul iti apartine in totalitate. Am avut parte de o lectura incitanta si nu mi-a parut rau nicio secunda ca am deschis aceasta carte. Felicitari pt un fantasy memorabil pe care ma bucur ca il am in biblioteca si multa inspiratie pe viitor. :*

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

