Recenzie Frumuseți monstruoase, Marina Neagu (#6)

Marina Neagu nu te lasă să te acomodezi cu personajele sau cu lumea creată. Nu. Te obligă să îţi pui centura de siguranţă şi te poartă cu viteză prin două sute de pagini de crime misterioase, ritualuri păgâne şi legături interzise, condimentate cu un triunghi amoros care se termină mult prea repede, unde eu nu am niciun cuvânt de spus, pentru că m-am obişnuit să aleg echipa care pierde.

Mi-ar fi plăcut ca numărul de pagini să fie mai mare. Dublu, poate? Când termini o carte în puţin peste o oră, rămâi ameţit şi cu multe întrebări. Nu ai timp suficient să te ataşezi de personaje sau să le cunoşti. Acţiunea, deşi avem parte din plin de ea, se desfăşoară mult prea repede si nu este atât de bine construită sau închegată, iar eu voiam să aflu mai multe despre îngeri şi demoni, despre cum au fost creaţi Gardienii şi care sunt „legile” după care trăiesc, despre harurile Larei şi… despre Vlad, Sebastian şi Diana. Nu am ceva cu Lara, mi-a fost simpatică, dar pe Adrian l-aş sacrifica Reginei (trebuie să citeşti cartea ca să descoperi cine este). Ah, să nu uit: avem parte şi de o cârtiţă. V-am spus că locuinţa Larei e prea mică pentru un grup atât de numeros, în continuă creştere, așa că o persoană s-a supărat și a ales altă tabără. Ops.

Continuarea recenzie o poți citi pe site-ul Palarisme.ro și autoarei Simona Stoica.

Lasă un răspuns

