Recenzie Frumuseți monstruoase, Marina Neagu (#10)

Frumuseti monstruoase a fost pentru mine un mare privilegiu. Am reusit sa patrund intr-o lume din care nu imi mai doream sa ies vreodata.
M-a marcat, si si-a facut un loc in inima mea. Am fost dezamagita fiindca doza administrata nu mi-a ajuns, doream mai mult.
Cred ca pot face o comparatie in acest caz.
Lumea umbrelor a fost un drog pentru mine.
Si odata ce am devenit dependenta in doream doze mai mari.
Singurul lucru trist dupa lecturarea acestui roman a fost ca pur si simplu s-a terminat.
O poveste atat de frumoasa, bine construita s-a incheiat.
Ce poate fi mai trist?
Este o carte bine scrisa, mult umor, descriere in ritm cu actiunea si personaje usor abordabile.
Un roman reusit pot spune, datorita faptului ca nu ma puteam opri din citit.
O carte buna este aceea pe care nu o poti lasa din mana.
In aceasta carte fantasy-ul, dragostea, actiunea, s-au impletit armonios oferindu-ne noua cititoriilor o poveste fascinanta si o lume in care ne-am dori sa traim.
Cel putin eu imi doresc sa fiu unul dintre personaje.
Autoarea m-a facut sa imi simt personajele indragite in siguranta, dar imi oferea si mici momente de ingrijorare.
Lara, este protagonista romanului, jumatate umbra, jumatate inger.
Este in grija preotului Iulian, care este totodata si vanator de umbre.

Recenzia se află pe blogul Timp de citit 

Aceasta este recenzia cu numărul 10 a romanului Frumuseți monstruoase :). Mulțumesc pentru timpul și încrederea pe care mi le-ați oferit! :).

Lasă un răspuns

