Interviu CartiZburatoare.blogspot.ro

Întrebare: Cand ti-ai dat seama ca doresti sa devii scriitoare?
Marina Neagu: Nu a fost vorba de un moment anume. Practic, nu mi-am dat seama ca voi publica ceea ce scriu. Totul s-a nascut din placera de a contura o lume imaginara, apoi mai multe in care personajele trec prin diverse stari emotionale, cunosc sentimente profunde, gresesc si invata (nu toate) din nereusitele lor

ÎntrebareCare este cel mai dificil lucru in a scrie un roman?
Marina Neagu: Pentru mine, cel mai dificil moment a fost atunci cand, dupa ce am scris jumatate de roman, m-am gasit intr-un moment in care o idee noua a refuzat sa imi dea pace. A trebuit sa revin asupra celor scrise si sa fac modificari majore pentru a o putea folosi

Întrebare: La ce lucrati acum?
Marina Neagu: Momentan lucrez la volumul doi din Urlet in tacere.

Află toate noutățile accesând acest link.

Mulțumesc mult Cărți Zburătoare pentru întrebări si interesul acordat cărților mele 🙂

Lasă un răspuns

