Urlet în tăcere (1), Marina Neagu (#3)

Sunt impresionată de toate cuvintele frumoase și emoțiile pe care primul volum din Urlet în tăcere le-a trezit în inima cititorilor mei. Fiecare recenzie, fiecare cuvânt și părere despre cărțile mele mă emoționează foarte tare.

De această dată Mara de la Literatura pe Tocuri m-a răsfățat cu o recenzie superbă, bine scrisă, cu emoții foarte clar evidențiate, cu drag și foarte multă plăcere – am simțit foarte bine faptul că i-a plăcut romanul, că a fost impresionată de poveste și că abia așteaptă continuarea.

Mulțumesc mult, Mara pentru cuvintele tale, pentru opinia ta sinceră despre Urlet în tăcere.

Aici găsiți articolul special – așa sunt toate articolele și recenziile scrise de cititorii care vor să spună cât de mult le-a plăcut romanul. Mara a dat savoare recenzie și crede-mă: merită să-i citești și să-i recitești recenzia la Urlet în tăcere.

Mulțumesc Literatura pe Tocuri pentru atenția pe care o acordați literaturii române și autorilor români contemporani

Lasă un răspuns

