URLET ÎN TĂCERE (1), MARINA NEAGU (#11)

Vreau să vă spun că demult nu am mai făcut noapte albă din cauza unei cărți. Totul a început cu un fel de blocaj care m-a ținut toată luna. Am început vreo zece cărți și nu am terminat niciuna. Mi s-a mai întâmplat. Aseară am zis să încerc din nou. Și am luat „Urlet în tăcere”, un roman scris de Marina Neagu. Am început-o aseară și nu am mai putut-o lăsa din mână.
Doamne, ce carte! Exact ce aveam nevoie. Pe cuvânt, nu îmi găsesc cuvintele. Jur, că dacă nu ar fi pomenit autoarea de cărțile lui Theo Anghel aș fi crezut că e vorba de un bestseller internațional( ar merita asta ambele autoare)
Urlet în tăcere este un fantasy atât de reușit, încât vă spun am avut aceeași senzație pe care am avut-o când am citit seria Lux. Am devorat-o și nu pot decât sa mă bucur că există deja volumul al doilea la editura Quantum. Nu puteți rata cărțile astea dacă sunteți iubitori de fantasy de calitate, de povești de dragoste interzise și care vă poartă într-un vârtej amețitor de sentimente.
Găsiți multe recenzii ale cărții unde puteți afla mai multe detalii. Aceasta e doar o părere personală, dar vă invit să vă convingeți singuri.
Felicitări, Marina Neagu! 💓😍💓Claudia Dare

Lasă un răspuns

